Sunday 14 February 2016

My Februari Yeahhh

 Hai blog! Serius aku rasa rindu kat kau blog. Tersiksa sangat aku rasa memendan kerinduan ni. Selama ni aku pendam je dalam hati apa-apa aku nak luah sebab bulan Februari adalah bulan yang paling kelam kabut dalam hidup aku. Aku pun tak tahu kenapa nasib aku memang macam ni. Asal Februari memang aku akan sibuk semacam sejak dari azali lagi memang macam ni. Aku harap tahun hadapan adalah tahun yang paling aku tak kalut. Tapi aku sangat suka bulan februari sebab bulan februari ni bulan paling unik, bulan paling banyak cuti dan bulan yang sangat sweet. Apa yang sweet tu entah lah. Lagi pun banyak perkara yang besar-besar dalam hidup aku ini berlaku dalam bulan februari, contohnya 1 Februari lah paling best. Cuti hari Wilayah wei. Dah banyak kali aku menyambut hari wilayah dengan rasa bangga kerana the day is My Birthday yawwwwwwwww...


.                                                                                                           Speeeeccchhhlesss........





Kek Mom bagi, cute n romantik mom I.. hahaha
            

Thanks kepada orang yang aku cintai sebab wish birthday, bagi present lagi. Tq mom, Shafi,  kakak, anak buah, abang, kakak ipar, abg ipar ,  kawan-kawan dikasihi sekalian. Dan sangat terima kasih untuk Best Favourite Friends Forever BFFF, banyak F kan, betapa aku sayang kalian berempat  Kamellia, Zack dan Wan sebab buat surprise sambut My Birthday kat Kluang  Rail Coffee. Puas aku sorok tarikh birthday aku, korang tahu jugakkan...Aduh.. banyak kenangan kita, i cant forgot laa Kamellia atau aku gelar dia Roti Rudaini adalah isteri kepada Wan, twin Rita Rudaini hokay my pren. Korang hado? Thanks kawan-kawan pejabat, diatas kad ucapan n hadiah yang korang share sama-sama untuk hadiahkan kat aku. Hadiah yang di pos dari jauh buat aku rasa, i never stop untuk berdoa yang baik-baik pada kalian. Buku bertajuk "berdua lebih baik" tu best sangat !!! Moga Allah beri pahala. Mom, thanks sebab beli cupcake yang comel tu dan masakkan nasi warna hijau. Mom paling awal wish my birthday. , Abdul Munaimmm.. Thanks di atas buku yang sangat istimewa itu..  tq. I cant loosing u. Semoga my mom sembuh sepenuhnya. I love u so much, banyak ketenangan dan kasih sayang sewaktu bersamamu.

Aku ada satu lagu untuk kawan-kawan yang aku kasihi; dengar tau ..


If you ever find yourself stuck in the 
 middle of the sea,
I'll sail the world to find you
If you ever find yourself lost in the dark and you can't see,
I'll be the light to guide you
Find out what we're made of
When we are called to help our friends in need
You can count on me like one two three
I'll be there
And I know when I need it I can count on you like four three two  
You'll be there
'Cause that's what friends are supposed to do, oh yeah
 Count On Me - Bruno Mars

 Thanks semua, sesungguhnya aku amat menghargai dan menyayangi kalian semua. Tak dapat melalut panjang. Ado kojo. Babaaaiiii...




                                                                              Pic 1 : Tq So much my lovely friends,
Kak Dayang, Matron Jue, Kak Eira,Kak Min,
Pn Viola, Naqiu, Dr Nurhaliza,En Christ, En Nik,Pn Farra, Matron Anieza dll. Thanksss a Lot!

Pic 2 : U guys, my best friends forever. Tq Kamellia n Sonaone. Lovely gile korang berdua ni kan. Hahhaha. dan Zack my best friend forever. Anyway, kita baru lepas balik padam api hokayy..

Tq tq tq. Jan Aries, dan berbelas tahun kita berkawan, u tak pernah lupa my birthday.Hajar, Syida, Mr Shidi. Tq so much !!!
U r my soul friends.     
 

No comments:

PETUA UNTUK HINDARI NYANYUK - DR HAMID ARSAT

Bolehkah mengelak penyakit nyanyuk ketika usia tua? Nyanyuk ini disebut dalam bahasa orang putih sebagai Alzheimer. Dalam bahasa M...

 
Copyright © 2017 Xhundara By Defea. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.