Wednesday 3 May 2017

Xhundara Memang 'Power' Skincare..

Assalammualaikum...

Xhundara power? Power camana tu? Power beri tenaga ke? Yer.. Memang Xhundara bagi power kat kita.. Bila muka dah cantik bersih putih melepak lagi berseri, memang automatik keyakinan diri kita bertambah-tambah.

Bayangkan selama ni down sebab muka problem. Usah kata down masa di public, Tapi duduk rumah pun rasa down, down dengan pasangan. Kita tak nak lah macam tu kan. Kita nak jadi orang yang ada keyakinan diri dengan menjadi diri sendiri.Cuba bayangkan, waktu pertama kali bangun tidur tu pun muka boleh putih berseri sangat. Haaaaaa....Siapa yang taknak.. Benda lain tak boleh.. Xhundara boleh...

Appearance mesti kena cantik, cool, berseri.. Muka mesti kena senyum selalu, baru terpancar aura positif. Betul ke benar? Sama la tu..

XHUNDARA



Xhundara tu apa?

Xhundara tu skincare ye yang. Skincare as treatment. Selain daripada jaga kulit, Xhundara juga rawat kulit yang rosak dari dalam. Xhundara menyahtoksin dari dalam hingga muka betul betul segar indah berseri-seri. Lagi lama guna Xhundara, muka awak akan bertambah cantik berseri-seri. Trust me!

Apa kebaikan & kepakaran Xhundara skincare untuk kulit ?

~Mencerah, memutih, melepak, menggebu, memberi seri yang bersinar pada kulit wajah. Ini yang paling orang  perempuan happy sangat! Usah kata sunburn, tapi kulit yang memang semulajadi gelap pun slow slow akan nampak perubahan. Kadang-kadang kita sendiri tak perasan yang kulit kita dah cerah, tapi orang sekeliling yang akan tegur kita.Kalau dorang tak tegur pun, cuba la tanya " Eh.. awak nampak muka saya ada perubahan tak???".. hihi...

~Merawat, menyembuh dan menghilangkan jerawat dengan cepat. Walau serius camana pun  jerawat awak, walau kritikal camana pun jerawat awak, walau berapa kali pun awak jumpa orang yang pakar tapi masih belum sembuh juga,  silalah guna Xhundara. InshaALLAH, hasilnya memang terbaik.

~Merawat, memudar dan menghilangkan jeragat. Jadi tak perlu susah  hati nak letak bahan kimia bahaya kat muka, kita guna bahan natural je untuk pudar serta hilangkan jeragat awak. Janji awak bersabar, istiqomah dan jaga muka dan sayang muka tu macam sayang diri sendiri. Awak pasti puas hati sangat-sangat dengan hasilnya.

~Merawat, memudar dan menghilangkan parut hingga muka benar benar bersih. Bagi yang parut lekuk-lekuk tu, slow-slow la kita lihat perubahan. Bagi muka yang ada parut hitam coklat-coklat tu.. InshaALLAH pudar pudar pudar dan terus hilang.. Dan yang paling best, muka awak pasti terasa lembut dan licin sangat.

~Menghilangkan bintik-bintik & kultil dimuka. Bintik apa tu?????? Segala jenis bintik seperti bintik kolestrol, bintik akibat jangkitan kuman, InshaALLAh boleh hilang. Happyyyy sangat!!


~Menghilangkan blackhead & whitehead dengan berkesan.Tak yang nak picit sampai merah hidung awak tu. Ni best!

~ Lingkaran gelap bawah mata, kedutan atau garis penuaan dan tekstur kulit yang tak sekata pasti sembuh dengan menggunakan Xhundara secara rutin. Ikut pengalaman sendiri, tak sampai sebulan dah nampak perubahan. 


Itulah kepakaran Xhundara skincare untuk kulit awak semua. Kalau muka teruk camana pun, silah guna Xhundara.Siapa cuba Xhundara pasti happy sangat-sangat perubahan. Janjji anda rajin, istiqomah dan berdisiplin.

Tak janji Xhundara boleh bleach cepat kulit awak tu secepat "pakai hari ini esok dah cantik", memang mustahil. Xhundara bukan bahan kimia bahaya tu yeerrrr.... Ingat tuuu...

Xhundara sesuai untuk semua jantina, termasuk kanak-kanak, ibu mengandung Sesuai juga untuk semua jenis kulit. So, happy!


Berapa lama kesan atau tindakbalas Xhundara?

Bergantung pada individu itu sendiri. Lain kulit lain tindakbalas. Ada orang jenis yang tak pernah pakai skincare sebelum ni, ada yang memang kaki tukar skincare. Ada sehari pun dah rasa muka selesa sangat dan ada perubahan, contohnya malam ni guna, habis semua jerawat kecut (ini pengalaman saya). Ada yang seminggu dah nampak ketara sangat. 

Dari pengalaman saya sendiri, muka saya sangat teruk, saya kaki tukar skincare dan muka saya hancur teruk, hingga 3 kali saya jumpa pakar sebab masalah jerawat batu dan jeragat tebal sangat. Saya ambil masa sebulan untuk sembuhkan muka saya. Dan dalam masa sebulan tu juga, perubahan ketara pada kulit wajah bertambah cerah dan berseri hingga orang sekeliling tegur dengan perubahan tu.

Jika penggunaan Xhundara sudah 4,5 atau 6 bulan, masa tu kulit wajah dah betul-betul bersih dan cerah sangat. Pasti! 

Apa bahan dalam Xhundara?
Tiada bahan kimia bahaya. Non Toxin! Halal dan Natural 100%. Selamat.
Bahan utama adalah  Air,Vitamin C, E, B3 dan Arbutin, Aloevera.

Gunalah Xhundara, rasa sendiri perbezaan yang ketara. Awak pasti puas hati.Moneyback Guarantee yaaaaa...

Jom cantik! Less make up lagi comeyyyy!!

Hubungi team marketing Xhundara : (free consultation)

017 - 3787 - 626  (Ann)  
017 -  4106- 588 (Hana)   
011- 2717- 4048  (Noha)
010 - 987- 1452   (Kaseh) 
011 - 2646 - 3889 (Kirana)

Mereka guide sampai awak cantiikkkkk....Comeyyy..

No comments:

PETUA UNTUK HINDARI NYANYUK - DR HAMID ARSAT

Bolehkah mengelak penyakit nyanyuk ketika usia tua? Nyanyuk ini disebut dalam bahasa orang putih sebagai Alzheimer. Dalam bahasa M...

 
Copyright © 2017 Xhundara By Defea. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.