Monday 17 April 2017

Siapa kata jeragat tak boleh hilang dari kulit muka?

Image result for muka aku jeragat terukImage result for muka aku jeragat teruk

Semua orang tak suka jeragat.

Saya lagi la tak suka!

Dulu-dulu nyamuk gigit kat pipi pun rasa nak marah sebab ada tanda merah kat pipi. Tak suka sangat. Silap haribulan, tak keluar rumah sebab malu. Padahal bukan nampak sangat pun, Punya la teruk kemain, ngada-ngada.Orang kata, orang pompuan ni kalau naik jerawat seketul kat muka, kemain kecoh dan down gila. Sepatutnya jangan la sampai macam sekali kan, macam tak ada keyakinan diri yang tinggi la pulak.. hihi..

Antara jerawat dan jeragat , mana satu yang anda paling tak suka.???? Saya pernah buat survey(jeragat vs jerawat), 98.2% pilih tak suka jeragat berbanding jerawat. Punya ramai orang lelaki atau wanita tak suka jeragat.Memang tak suka sangat-sangat sebab memang payah sangat nak hilang. Jerawat tak ngape lagi, sebab adakalanya jerawat ni jadi penyeri pada muka (orang la kata). Tapi kalau jeragat... MashaALLAHHH...

Susah yakmat nak cari jalan keluar untuk masalah jeragat. kalau hilang pun, akan datang lagi jika tak jaga muka dengan rapi dan sebaik mungkin.Pelbagai skincare yang ada kat psaran, akan tetapi sebab skincare lah ramai yang naik jeragat teruk dan amat teruk. Nauzubillah... Saya doakan kawan-kawan saya yang baca ni semua bebas jeragat. Aamiin..

Mana ada masalah yang tak ada jalan keluar. Kami keluarkan Xhundara sebagai jalan penyelesaian yang terbaik untuk masalah kulit yang paling kita semua takut sekali iaitu jeragat. Mudah dan sangat mudah. Cuma pakai sapu cream yang sama dan guna Quench Cleanse Xhundara yang sangat kaya dengan antioksidan memboleh jeragat degil awak semua luntur-luntur dan luntar dan akhirnya lesap begitu sahaja. Dengan syarat, awak semua plzz jangan campur dengan apa-apa skincare kerana Xhundara adalah bahan natural sepenuhnya. Kami tak mahu bahan kimia produk lain dicampur dan hasilnya akan jadi seperti yang tak harapkan.

Power Brightening Cream dan Quench Cleanse Xhunadara boleh bantu masalah kulit anda, lagi-lagi yang mempunya masalah jeragat yang kritikal. Guna lah selama manapun tak ada masalah kerana Xhundara semangnya selamat. Sikit demi sedikit jeragat awak semua hilang lama-lama tinggal bayang-bayang kemudian akan lenyap begitu saje. Yakinlah muka  awak semua makin cantik berseri-seri tanpa cacat cela lagi.

Yang penting, jom rawat kulit awak semua dengan Xhundara. Lelaki, wanita, kanak-kanak, ibu mengandung.. sesiapa saja boleh mulakan Xhundara sekarang.

Ada masa nanti saya share testimoni yang original tanpa edit okay. Daaa semua.. Assalammualaikum...




No comments:

PETUA UNTUK HINDARI NYANYUK - DR HAMID ARSAT

Bolehkah mengelak penyakit nyanyuk ketika usia tua? Nyanyuk ini disebut dalam bahasa orang putih sebagai Alzheimer. Dalam bahasa M...

 
Copyright © 2017 Xhundara By Defea. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.