Wednesday 5 April 2017

Siapa ada problem muka, silalah baca....

Assalammualaikum uolls..pa habaq..

Lama diam kat sini. Maklumlah sejak bergelar isteri orang ni, memang bz bebeno. rutin hari-hari ada saja aktiviti yang pack gile. Letih tapi best. Itu la best berumahtangga ni kan. Dapat lak pasangan yang kuat sangat menyakat kita. Lagi lah. Ada-ada je idea dia nak buat kita ketawa. Siapa yang belum nikah tu, nikah la cepat-cepat. Itu jela nasihat yang mampu di beri. HAhahha..

Ingat tak suatu ketika dahulu, saya asyik sangat cerita tentang kulit muka.. muka hancur.. muka hancur.. muka hantu.. muka hitam tangan putih... muka jerawat nanah.. jerawat batu bengkak-bengkak bagai.. Ingat tak? Tak ingat tak apa. Ada masa saya review balik.. Cuma hari ni just nak summary kan aje okay.

Hari tu muka saya rosak terok. Nak tahu berapa tahun menderita? 2 tahun menahan malu dan azab sebab muka rosak. Nak tahu kenapa? Tak tahu lah apa puncanya, macam-macam produk dah cuba, tapi failed. Berapa orang pakar dah jumpa, tapi lastly pakar mintak saya cari skincare yang boleh hilangkan parut dan jerawat di muka. Pergi pakar, pakar suruh cari skincare.. hooo.... Ingatkan pakar nak suggest beri sesuatu yang luar biasa untuk hilangkan masalah kulit saya ni. Makan antibiotik dari pakar pun tak sembuh, so apa lagi perlu buat????? Time ni saya berserah bulat-bulat pada Allah. Doa doa doa ... hingga saya bertemu Xhundara... Uolls tahu tak apa itu xhundara??? Xhundara memang tak femes, tapi hasil kajian dan hasil formula yang paling advaced di masa kin  yang mampu lawat semua masalah kulit yang rosak dari pelbagai punca.. salah satunya kesah daripada salah pilih skincare kimia yang bahaya.

XHundara betul-betul bantu saya merawat kulit hingga betul-betul sembuh. Muka yang hitam legam jadi putih, jerawat batu dan nanah yang terlalu babnyak terus hilang dan cepat sangat jerawat tu meninggal. Kesan jeragat punca dari toner skincare sbelum ni terus hilang... Alhamdulillah... Tak sia-sia pilih Xhundara. Walau tak femes, tapi berkesan sangat-sangat.

SAya suggest pada kawan-kawan KKM, semua happy. Muka dah putih.. Yang herannya.. orang takmo muka putih tapi terpaksa putih sebab Xhundara ni memang treatment terbaik untuk mencerahkan muka kita. Lepas dari tu jaga laa betoi-betoi muka tu.

Saya nak nasihat, korang , sebelum guna apa-apa produk, korang guna la Xhundara dulu. ia guna bahan-bahan natural yang langsung tak ada bahaya.

Saya dah buat ujian makmal, alhamdulillah tak ada bahan tercemar atau kimia yang bahaya dan tak ada bahan-bahan yang haram. Syukur sangat .. sesuai sangat pakai untuk long term.

Bagi kawan-kawan yang ada masalah kulit yang kritikal, sila la cuba Xhundara. Saya seruuuu sangat-sangat. Orang mengandung, kanak-kanak, lelaki wanita tak kira usia boleh sangat guna.

Kita ikhtiar, Allah beri kesembuhan. Sma-sama la kita jaga muka kita yerrr kawan-kawan..

No comments:

PETUA UNTUK HINDARI NYANYUK - DR HAMID ARSAT

Bolehkah mengelak penyakit nyanyuk ketika usia tua? Nyanyuk ini disebut dalam bahasa orang putih sebagai Alzheimer. Dalam bahasa M...

 
Copyright © 2017 Xhundara By Defea. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.